CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Tuesday, September 4, 2012

Tekanan Kerja... huwaaaaa :'(

seriously dalam bulan september ni aku agak busy dgn bermacam mesyuarat and event.. dlm mase terdekat ni ade meeting fakulti yg melibatkan semua ahli fakulti seramai 56 orang (ramai ok). and aku adelah org paling sibuk dlm meeting tu sbb aku adelah pencatat minit. dah name pun setiausaha.. buat mase ni paling mencabar adelah tugas mengambil minit and buat minit. dalam mase yg sama jugak aku ditugaskan utk key-in data student seramai 2000 org (bapak ramai) start pada hari ini sampai 28hb september ni. dari jam 9 hingga 4 ptg. mane 1 aku nk fokus ?? mase bile pulak aku nak siapkan minit fakulti and pengurusan fakulti tu ?? huwaaaaaa.. serabutnye :'(




ekceli aku adelah setiausaha under fakulti.. setiap perjalanan fakulti aku kene follow. and ekceli walaupun aku amik k0s diploma sains kesetiausahaan mase kat poli dulu, tp sbnrnye aku x ditunjukkan sebenar2nye ape itu setiausaha. maksud aku dr segi pengalaman/latihan industri. aku hanya belajar tentang setiausaha tapi pengalaman tu xda langsung. waktu latihan industri dulu pun aku diletakkan sebagai pembantu tadbir pengkeranian dan operasi. bukan as a secretary. habis belajar aku keje as a clerk kat sebuah kilang, and then keje kat LHDN Wangsa Maju (tentera punya cawangan) as a pembantu tadbir penaksiran (berkenaan kira2 cukai sajer ok). as secretary xde pengalaman langsung. ni lah pengalaman pertama aku sebenarnye.

aku agak terpinga2 agak blur sbnarnye nak follow fakulti ni. keje under fakulti ni pun pengalaman pertama aku. sebelum ni aku keje kat bahagian pentadbiran ajer. aku cube follow ckit2 skrg ni.. bertatih ckit2 walaupun agak tertekan nak menyiapkan minit. bukan cikit oo tp byk perkara dibincangkan dlm mesyuarat. mesyuarat pulak amik mase dlm 2,3 jam.. so, memg byk perkara akan disuarakan. h0pe aku tabah bekerja dalam bidang ni and cepat menerima sebarang pembelajaran.

tiap2 hari aku m0hon agar dipermudahkan segala urusan kerja di fakulti ni..  

2 comments:

ღ cik faye ღ said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...salam perkenalan :-), rajin-rajin update ya!

wanie said...

Selamat Hari Raya.. :) salam perkenalan dari sy jga.. wokeh :D