CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Thursday, September 13, 2012

Jamuan Raya

Assalamualaikum..

Tanggal 12hb September kelmarin, tmpat keje aku ade buat rumah trbuka.. ekceli aku bekerja di Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS).. alahhh.. tmpt adenye utz Don tu.. hehehe..

Majlis bermula jam 2 petang.. aku sebagai urusetia majlis, jam 12 aku dah turun.. susun2 ape yg patut, tolong ape yg patut.. 

aku ade letakkan beberapa pic utk tatapan semua.. ^.^v peace.. 

                                                    menganyam ketupat dulu..



                                                     budak rajin.. hahaha
                                  aihhh.. x sempat nk kunnyah. mulut penuh dgn tembikai tu..
                                                                    tadaaa.. hehehe
                                                                yeahhhh.. dgn utz Don
                                                                 daku bersama kak su
                                                                     dah keletihan ni..
                                                                     kak fara dan utz Don
                                                                    org2 kuat.. hehehe
                                                                    utz Don dan isterinya..

2 comments:

ajax85 said...

ustaz don keje situ or bljr..

wanie said...

utz don lecturer kat cni..