CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Friday, November 2, 2012

28 OKTOBER 2012 ~ LOVE HIM !!


Assalamualaikum...


wehheeeeeeee.. akhirnye dpt jugak nk meng update blog aku ni.. bukannye bz tp lappy manjang kat tangan adek aku jekkk.. huh. my lappy ekceli kt low yat,  dats why la aku terpakse menagih kasih pd adek aku utk pinjam lappy die. my lappy kt low yat sbb ade prob dekat skrin die. xtau la knape. alih2 ayah anta ke low yat jekk. aiyaaa bape la kene cas tu. mau beratus jgk rasenye tu.. terbang laa duit.. bukan duit aku tp duit ayah aku.. teheeeee :D

ok dah. tutup cite pasal duit ke, lappy ke lampi ke.. opsssss.. heeeeee

28hb oktober 2012 secara sahnye aku telah menjadi tunangan kpd my mr soulja.. syukur Alhamdulillah.. 

majlis pun berjalan dgn lancar. cume pihak lelaki smpai lewat ckit dr mase yg dirancang sbb jem kat area senawang waktu tu. tp xpe, yg penting cik abg aku selamat smpai dgn sihat walafiatnye.. ecececehhhh.. 

aturcara yg kami planning 1st kami minta pihak lelaki terus ke surau utk sembahyang zuhur secara berjemaah. pihak belah perempuan dah tunggu dulu kat surau.. lepas sembahyang zuhur semua serbu ke rumah perempuan utk tahlil dan takbir sempena hari raya korban :)

then baru la masing2 serbu khemah tema pink putih aku yg c0mel tu utk mengenyangkan perut.. hehehe. tp pihak lelaki stay dlm rumah utk perbincangan bersama pihak perempuan.. dan aku hanya menunggu di atas dan di dera dek kwn2 supaya posing utk photoshot dulu dlm bilik sblom aku dipanggil turun ke bwh.. 

serba sedikit pic c0mei2 kami.. :D




                                                                 Hantaran dr pihak lelaki



                                                                Cincin tanda pertunangan








                         ohhhh kami memalu mase ni sbb kamera semua serbu mukeeeee !! >.<








sekian dari sy cik wanie.. k, baibai :D

8 comments:

ayut said...

awak 28...sy 27/10..hihihi..smga hubungan ke akhir hayat yer...amin :)

wanie said...

weeee.. tau xpe. kite berdua selang sehari je kan :)ayut juge.. moge berkekalan dgn tunang hingga ke jinjang pelamin and akhir hayat.. amin3..

Noor Maizan said...

wah tahniah akak....moga berkekalan sampai nikah, dan till jannah...

wanie said...

terima kasih mai.. insyaALLAH :')

QasehnyaRania said...

tahniah
salam kenal dari saya, ciksu :D

semoga ikatan ini berkekalan ..
take care ye :D

Hani Honda said...

eh..awak tunang selepas hani tunang.hehehe congratssss :)

wanie said...

hai cik su ;) salam perkenalan.. thanks ya :D

wanie said...

hani bertunang 27hb oktober 2012 yer ?