CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Thursday, October 18, 2012

8 Hari lagi ;)

Assalamualaikum..

Salam jumaat semua.. :)

Cepatnye mase berlalu.. tup2 hari ni dah jumaat. rase mcm baru je semalam hari isnin.. heeee.. (ngad0 kau wanie, pdhal hari isnin tu la paling malas kau nak bangun dr katil ) :D

Esok dah weekend, pastu keje 3 hari je lagi.. pastu ?? hehehe. get ready utk majlis pertunanganku.. m0ge segalanye berjalan dgn lancar.. amin ~ padahal hantaran aku x siap2 lg ! byk benda aku x buat lg.. aiyakkkk.. maklum lah, keje jauh. dah tu berulang. penat 0oo.. hari2 drive.smpai2 umah cnfirm aku nmpk katil ajer.. teheeee :D memang terabai la hantaran tu. mak pun dah bising.. haiyaaa... xpe, stat es0k aku akan siapkan hantaran tu sungguh2 smpai siap.. 


MY TEMA :) 


(contoh je.. sumber dr g00gle :D)

4 comments:

Nory Zoulkefle said...

selamat bertunang yer....

salam kenal..=)

man said...

lawa2..hehhe

wanie said...

SALAM PERKENALAN.. :)

wanie said...

hehe.. terima kasih :)