CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Tuesday, November 8, 2011

...

wahai mate.. knape x boleh lelap ni ?

bile dah sunyi2 mcm ni.. mcm2 bnde berlegar2 dlm kpale aku.. aku terfikir pasal kehidupan aku yg skrg.. aku dah boleh berdikari.. aku dah x harapkn sape2 kat tmpt org.. nk jalan dan merayau sorang2 kt KL pon dah x takut.. dah tau mne nak tuju.. x mcm dulu.. terlajak sikit, aku dah menggelabah..

paling tak sedar dah 5 bulan dah aku berulang seremban - wangsa maju - seremban.. ramai yg bertanye.. " x penat ke ? " aku mampu senyum jer.. hanye tuhan jer yg tahu.. memg dah jadi kebiasaan aku suke sembunyikan ape yg aku rase.. berdiam diri tu lebih baik kn ? bermula jam 5 pg dan berakhir jam 8 malam setiap hari.. naik bas & LRT.. memang betul2 mengajar aku erti kesabaran.. mase bersame famili trpkse aku korbankan.. lebih2 lg mak.. kesian mak buat kuih sorang2 jer skang ni.. xpe. ni pengorbana aku.. yg penting semangat kene kuat.. aku percaye pd istilah ni " bersusah2 dulu.. bersenang2 kemudian.. tabah dan sabar selalu ye wahai empunye badan.. Allah tu sentiase bersame2 dgn org yg sabar..




No comments: