CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Total Pageviews

Sunday, April 24, 2011

lUkA Di HaTi xDe SaPe Yg TaHu..ni La RaHsiA hAti



kekecewaan dlm idop byk mengajar aku..byk mendewasakn aku, mnjadikan aku lbh tegar dgn pendirian yg aku buat..mnjadi insan yg lbh keras. trima kasih tuhan krane memberi dugaan dan kekecewaan ini :)

xde sape tau lara dlm hati aku ni..

mgkin die x sedar ape yg aku rase.. aku ckop mkn hati.. tp aku x terluahkn pon pd die..
ye..aku faham situasi die. aku cube memahami. tp??? aku x boleh.. aku x tabah. maafkn aku.

ye..mgkin aku trlalu ikutkn perasaan. aku juge sedar kdg2 kala aku rase aku ni bukan la pilihannye yg sebenar.. dlm hati die masih ade sisa kisah lamenye. aku xnk dimadukan kasih syg.. aku cube menilai kesungguhannye.. nyata ape yg aku nmpk hnye la hrpn tgal hrpan. aku xnk lg diri aku dipersia2kn saje..

aku perlu sedar dr lamunan dan angan2.. aku perlu sedar bhwa ape yg aku harapkn tu hanya sia2 belaka. mgkin tuhan telah mnciptakan sesuatu yg lebih baik dr sblomnye.. aku perlu trima semua ni. aku xnk menerima sesuatu yg bukan milik aku.. meski skali hati aku digamit rase cemburu dan rindu yg mngetuk kalbu, namun aku tekad.. hati ini xkn terus terluka kerananye..

hanye 1 permintaan aku..tlong pergi jauh dr idop aku.. krane skg aku sdg memasang keyakinan utk berdiri semula..utk lbh melangkah ke dpn. aku pasrah, aku reda. utk itu, aku akn mnjadi lbh tegas dlm mghadapi idop2 yg mendatang..

No comments: